Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 26 lipca 2014

Koszyczek z rózami :) i powrót do rzeczywistości

Witajcie
Oj ciężko będzie się teraz przestawić, że zamiast na plaże to do pracy, a zamiast na smażoną rybkę to do kuchni gotować obiad:( ale cóż poradzić, pora wrócić do rzeczywistości:) Na wakacjach przy okazji nabyłam kilka nowych "przydasi"  pewnie niebawem będę je wykorzystywać i się Wam pochwale:) 
Powiem Wam, że nawet na wakacjach nie mogłam zupełnie odpuścić rękodziełom, wzięłam ze sobą szydełko i koraliki. Nawet powstało kilka bransoletek, ale muszę im porobić zdjęcia, więc pokaże je troszkę później. Najczęściej szydełkowałam przed namiotem i na plaży, więc jak widzieliście kogoś kto na plaży z szydełkiem siedzi to mogła być ja  he he

No ale żeby nie było tylko wspomnień z wakacji to dziś pokażę Wam koszyczek z różami czerwonymi i niebieskimi :)
Powstał jeszcze przed wyjazdem



Ja uciekam do ogarniania i sterty prania, która z nami przyjechała :P Może nawet coś wyplotę, bo dawno nic nie robiłam z tego;)

3 komentarze:

  1. To prawda po urlopie ciężko jest wrócić do codzienności, ale dasz radę i czekam na nowe Twoje prace:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i taki "różany":)))
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jo......te urlopy i powroty do rzeczywistości :P Buziole :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)