Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 13 sierpnia 2014

Bransoletka biało-srebrna

Witajcie
Dziś odpoczniemy od ślubnych dekoracji, bo chciałam Wam pokazać bransoletkę, która powstała niedawno. Kupiłam w pasmanterii białe perełki i nieco większe srebrne. Jak połączyłam je w jednej bransoletce to wyszła taka nie do końca okrągła, ale całkiem fajnie wygląda :) Srebrny koralik był nawlekany co 10, znaczy się 10 białych 1 srebrny



Jak Wam się podoba?:)
W kolejnym poście pochwale się co jeszcze dostałam od Ani na wymianke poza Boxem

5 komentarzy:

  1. Prezentuje się fantastycznie!!! Jest bardzo ciekawa i oryginalna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ rozmaitości piękne wychodzą z Twoich rąk :-))) Bardzo elegancka bransoletka :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)