Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 7 sierpnia 2014

Butelkowa Para Młoda :)

Witajcie
Pierwszą z dekoracji na stół jaka miała powstać była właśnie Para Młoda wykonana z butelek. Od Młodych dostałam dwie równe, puste, butelki i miałam to zmienić w Parę Młodą. Generalnie miałam wolną rękę, więc trochę inspirowałam się fotkami w necie, przejrzałam ichkilka i już miałam mniej więcej wizję jak to zrobić.
Panna Młoda, ta prawdziwa, miała białą suknię i różowy bukiet. Dlatego w tej butelkowej też wykorzystałam te kolory:)



5 komentarzy:

  1. Butelkowa Para Młoda będzie się fantastycznie prezentować na stole!!! Wyglądają prześlicznie:) Gratuluję perfekcyjnego wykonania:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. zajefajne!
    tylko szkoda, że w cieniu zrobiłaś zdjęcie, bo nie widać szczegółów :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie- gratuluję obu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna para i precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)