Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Exploding box na rowerku :)

Witajcie
W sobotę byliśmy na weselu u naszych przyjaciół :) Jak już wspominałam w prezencie chcieli kilka dekoracje ręcznie wykonanych, dlatego w najbliższym czasie to one będą gościły na moim blogu.
Jednak dziś będzie coś innego. Bardzo chciałam Młodym sprezentować nie taki zwykły telegram, ale coś innego, też ręcznie wykonanego. I tak z pomocą przyszła Ania S z Płonących Motyli. Zaproponowała wymiankę, ona wykonała m.in. właśnie exploding box :) ale relacje w wymianki będą trochę później. Dziś tylko to co Młodzi dostali. Bo do pudełka musiałam dorobić jeszcze rowerek:) Do kierownicy przywiązałam kupon lotka, bo chcieli go zamiast kwiatów
 
Tak prezentuje się całość:


 W całym zamieszaniu przy przygotowaniach zapomniałam zrobić zdjęcia samego rowerka, więc jest tylko już zapakowany :)

A to exploding box wykonany przez Anię:


Młodym bardzo się całość spodobała:D

6 komentarzy:

  1. Pudełko piękne :) he he he :) rowerek idealny! ale w parze to już cudowności :) Cieszę się, że pudełko się podobało :) to dla mnie najlepsza motywacja do dalszej pracy :) Polecam się na przyszłość :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka skromna :P
      Oj Kochana bądź pewna, że jeszcze niejedno pudełko dla mnie zrobisz:)

      Usuń
  2. niech sie chwali, cholernei zdolna...ps. pan mlody

    OdpowiedzUsuń
  3. takie prezenty sa najfajniejsze, jak widać po reakcjach Młodych :-)
    bo spersonalizowane, i niosą jak widac więcej radości niż najdroższy ale bezosobowy prezent!

    Fajnie Ania podjęła temat ksywek Młodych ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądałam wiele blogów z takimi box -ami szukając natchnienia, ale tylko u Ciebie znalazłam tak piękny box w roli drugoplanowej :) piękny rowerek i wybuchowym bagażnikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)