Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 21 sierpnia 2014

Pierwsze urodziny bloga:D i drzewko kawowe :)

Witajcie
Dokładnie dziś mija rok jak postanowiłam założyć bloga. Na początku były tutaj tylko wyplatanki z papierowej wikliny, ale przez ten rok nauczyłam się jeszcze drzewek kawowy i niedawno biżu, a konkretnie bransoletki- koraliki łączone na szydełku. Nie byłoby mnie tutaj gdybyście nie zaglądali i nie pisali tych wszystkich miłych słów, za które każdemu z osobna bardzo dziękuję:* Swoją twórczość mogę rozwijać dzięki pomocy innych, konsultacje i porady, za to również jestem bardzo wdzięczna :) Przede wszystkim Ani S i Ewoz, które zawsze służą mi pomocą kiedy nadejdzie taka potrzeba, mam nadzieję dziewczyny, że nadal tak będzie :)

Przy tej okazji chciałabym Wam wszystkim się pochwalić kolejnym kawowym drzewkiem jakie wyszło spod mojej ręki :)


Wiem wiem w następnym poście miały być relacje z wymianki z Anią, ale tak sobie pomyślałam, że przy tej okazji bardziej pasować będzie drzewko, a pochwalę się tym co dostałam następnym razem.

P.S. Za tydzień mam urodziny, yyy 18-ste he he znów:P, także z tej okazji uszykuję Candy, co Wy na to? Okazja dobra, a już od dłuższego czasu chciałam to u siebie zorganizować, także zapraszam serdecznie już dziś :) Zaglądajcie i zapisujcie się jeśli macie ochotę :)

20 komentarzy:

  1. A nie ma za co Kochana :***** Służę pomocą zawsze i wszędzie, chociaż sama wiesz, że niezawsze umiem ubrać w słowa moje wskazówki :P Drzewko jest cuuuudowne :) i jak równiutko poukładane ziarenka :) A z okazji 1 urodzinek Twojego bloga, życzę mu wieeelu tysięcy wyświetleń :) i kolejnych lat :) wielu wielu Obserwatorów a i TylkoTuZaglądaczy jeszcze więcej :) A Tobie weny i radości z tworzenia :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:* ale wiesz, że ja i tak prędzej czy później ogarniam o co Ci chodzi:P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio,
    Zdrowia!
    Szczęścia!
    I słodyczy!

    Dorota co ma kota ci życzy
    z okazji kolejnej "osiemnastki" :-)

    no i wielu kolejnych rocznic blogowania.

    A na słodycze zawsze znajdą się łasuchy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję 1-go roczku i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę następnych:)))
    Drzewko super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała rocznica! Gratulacje pięknej przygody z blogowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne! Muszę spróbować zrobić jakąś dekorację z kawy, bo coraz bardziej zaczyna mi się to podobać :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje roczku bloga suuper drzewko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne drzewko, chyba się skuszę na zrobienie takiego. Gratuluje roczku i życzę wielu następnych, żebyśmy mogły podziwiać Twoje prace:)) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kawowe drzewko zrobiłaś:) Tak równiutko ułożone są te ziarenka.
    Gratuluję roczku blogowania! Życzę jeszcze wieeelu takich roczków;) Również wielu kolejnych tak udanych prac oraz miliona pomysłów na sekundę:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej wiosenki;)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Wcześniej składam życzonka urodzinowe - bo u mnie jest urodzinowy sierpień;) jutro córcia ma urodzinki, a potem moja "połóweczka".

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-). Drzewko cud

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku bloga i przyszłej 18nastki:) Twórz dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń, drzewko cudne i jeszcze pachnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj:)) Drzewko piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your weblog?

    My blog site is in the very same niche as yours and
    my visitors would certainly benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this okay with you. Cheers!

    My homepage ... exporting your vehicle

    OdpowiedzUsuń
  17. Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your weblog?

    My blog site is in the very same niche as yours and
    my visitors would certainly benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this okay with you. Cheers!

    My homepage ... exporting your vehicle

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)