Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 9 września 2014

Co z tym zrobić?

Witajcie:)
Dziś tak niespodziewanie i tylko na chwilkę. Rano przywitała mnie dość ponura jesienna pogoda za oknem co nie wpływa pozytywnie na samopoczucie. Przez to nie można barwić na dworze bo deszcz pada:( nie pozostało mi nic innego jak wyplatanie czegoś nowego :) a biorąc pod uwagę mój ostatni zapał do tego to długo nie trzeba było mnie namawiać:) Tylko nie chciałam kolejnego zwykłego koszyczka i tak myślałam, aż w głowie zrodził się taki pomysł:





Tylko co z tym zrobić? Jakie zastosowanie może mieć koszyk z dziurawym dnem? Bo tego nie wiem, ale liczę na Waszą pomoc:)

2 komentarze:

  1. Koszyczek wspaniały i bardzo ciekawe dno tylko nie umieszczaj w mim drobnych bo nigdy się nie doliczysz:))))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)