Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 5 września 2014

Drzewko kawowe- Para Młoda:)

Witajcie :)
Ostatnio się tyle dzieje, że dopiero dziś uświadomiłam sobie, że miałam pokazać wszystkie dekoracje jakie wykonałam na ślub Ewy i Darka:) a były dopiero butelki
Wpadłam w wir plecenia he he od kilku dni właściwie plotę i plotę, a muszę się przyznać, że przez całe wakacje właściwie mnie nie ciągnęło do wyplatanek, może teraz nadrabiam;) W sumie to chce je zabarwić... kawą oczywiście:) a teraz jest ku temu pogoda. Wychodzi na to, że jedni robią przetwory jako zapasy na zimę, a ja koszyczki. Bo przecież te co robię teraz będą na później:) Zimą nie ma jak ich barwić, bo nie mam gdzie suszyć
Ale nie o tym miało być dziś:)

Kolejną dekoracją jaka zdobiła stół Młodych było podwójne drzewko. W jednej doniczce znajdują się dwie kule przerobione na Pana i Panią Młodą. Do ich dekoracji użyłam tylko cienkich wstążek i różyczek ze wiązki

Pan Młody

Pani Młoda

Razem

A tak wyglądało to na samym końcu, doniczka została jeszcze otulona organzą kremową :)

9 komentarzy:

  1. Piękne! I jako prezent i dekoracja dla Młodych. A wykonanie perfekcyjne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowa Para Młoda wowwwwwwww :-) aż tu u mnie kawą zapachniało
    Pozdrawiam
    p.s. Zapraszam na wymiankę wiosenną http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/search/label/WYMIANKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)