Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 27 września 2014

Niebieska miska

Witajcie :)
U Was też czas tak szybko ucieka? Nawet nie wiem jak to się stało, że tak dawno mnie tu nie było:( Postaram się poprawić:) zwłaszcza, że cały czas, a to na szydełku koraliki w bransoletki łącze, a to coś plotę. Jednym słowem dzieje się :)

Dziś chciałam się pochwalić miseczką wyplecioną oczywiście z gazetowych rurek. Jak widać pod koniec wykorzystam klamerki i w ten sposób powstała jakby gwiazdka :) Niestandardowa bo niebieska ;)




Przypominam o moim Candy:) Jeszcze miesiąc :)

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)