Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 16 września 2014

Wszyscy mają jeże, mam i ja :)

Witajcie:)
Ostatnio zauważyłam, że dość sporo osób robi kawowe jeże i inne zwierzęta, ale to jeżyki przykuły moją uwagę. Akurat miałam w domu wszystkie niezbędne produkty do ich stworzenia :) i dziś mogę zaprezentować Wam dwa jeżyki :)



Przypominam o moim Candy :) zapisy do 28 października :)

8 komentarzy:

  1. Kawusiowe słodziaczki wyglądają uroczo:))) Świetnie prezentują się na zielonej trawce;)
    pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś widziałam takie ciasteczka, tylko zamiast kawy były drażetki czekoladowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze jeżyki, wyglądają bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. że zemleć można to widzę ;-)

    a z czego mają ryjki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)