Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 16 października 2014

Gorset-moje pierwsze wykonanie

Witajcie
Niedawno kolega obchodził okrągłe urodziny i tak się zastanawialiśmy jaki oryginalny prezenty by dać:) i tak powstał najpierw pomysł, a później wykonanie:) Darek dostał od nas gorset, a w nim... hmm %% 

Przyznam, że miałam lekkie problemy, twórcze, w czasie wykonywania. Z racji tego, że pierwszy raz wykonywałam gorset to nie wiedziałam jak dużą podstawę wyciąć. Pierwsza wyszła za duża, i szybko zmieniła się w owalny koszyk na kosmetyki, ale o nim innym razem. Druga próba okazała się ostatnią. Tylko nie bardzo miałam pomysł na dekorację, dlatego najpierw pomalowałam całość na biało i pod biustem zrobiłam przecierkę. Na szczęście znalazłam czarne i czerwone koronki. To mnie natchnęło na taką ozdobę gorsetu. Jak Wam się podoba?:)



8 komentarzy:

  1. świetny pomysł na prezent! Obdarowany na pewno będzie zaskoczony i zadowolony :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że próbujesz nowych form :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam:))) Podejmujesz nowe wyzwania i efekty są bardzo mile zaskakujące. Wygląda bardzo fajnie:) Solenizant z pewnością zadowolony:))) Chętnie zobaczę koszyczek na kosmetyki:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, pomysł na prezent świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam swietny prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. ps koment wyzej od darka;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)