Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 24 października 2014

Parasolka na jesienne dni

Witajcie:)
Czy u Was też taka brzydka pogoda, która sprawia, że nic się nie chce?:( ale ja na szczęście jakoś chyba na przekór tej jesieni zaczęłam wyplatać koszyczki, nawet z Anią S ustaliłyśmy, że jeden z nich fajnie będzie wyglądał na gwiazdkę jako koszyczek na orzechy:) Tylko jeszcze trzeba go pomalować i jakoś udekorować, ale dziś nie o tym. 
Właśnie u Ani podpatrzyłam kiedyś parasolki, i nawet kilka powstało. W ostatnim czasie powstała jeszcze jedna, filoetowo-zielona









6 komentarzy:

  1. Oj pogoda jest paskudna ;/
    Parasolka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Parasolka piękna:)) U mnie właśnie wyszło słoneczko ale rano było okropnie zimno:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie szaro, buro, ponuro i paskudnie zimno brrr...:( Ale sprzyja to mi moim rureczkom do kilku prac;) Tylko niestety nie do ich malowania:(
    Parasoleczka ładniusia:))) - kiedyś muszę spróbować hi hi hi:)
    Pozdrawiam gorąco:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Parasolka cudna Kochana :* I dziękuję Ci za przypomnienie, bo ostatnimi czasy zapomniałam o parasolkach, a to przecież takie wdzięczne tworki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. parasoleczki sa super,
    też oglądałam u Ani i skradam sie do tematu, tylko mam trochę daleko ...
    więc zejdzie mi się z tym skradaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)