Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 14 października 2014

Wymianka biżu z Anią S :)

Witajcie:)
Jakiś czas temu umówiłam się z Anią S na prywatną wymiankę biżuteryjną:) W sumie to właśnie przez Nią, he he dzięki Niej:), sama zainteresowałam się biżu. Ania tworzy śliczne bransoletki na krośnie i smakowitą biżuterię  z modeliny:) Zapraszam do Niej, a sami się przekonacie:)
Już wiem, że to nie nasza ostatnia wymianka w ogóle, i biżuteryjna też się chyba szykuje wkrótce;)

Ania chciała by biżuteria pasowała do wszystkiego i najlepiej była czarna, a Jej Mama chciała coś z delikatnym złotym wzorem, więc dostały takie coś:

Poza tym miałyśmy jeszcze dać sobie przydasie, ale że nie miałam ich zbyt wiele to postanowiłam dorzucić Ani jeszcze bransoletki w kolorze:) Ponoć też się spodobały:)
Tak wyglądało wszystko przed zapakowaniem

Ja to w sumie nie sprecyzowałam co bym chciała i w jakich kolorach, także Ania nie miała łatwego zadania:) ale wybrnęła znakomicie:D Za co Jej bardzo bardzo dziękuję:*




To wszystko dostałam od Niej:)
Same Cuda:D
Jeszcze raz bardzo dziękuję, i już nie mogę się doczekać kolejnych wymianek:D




P.S. Przypominam o moim Candy trwa do 28.10.2014

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z taką wymianką, same cudowności dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Kochana za wymiankę :) Wszystko co dostała jed przepiękne i wspaniałe i będzie się cudownie nosiło :) a przydasie już poszły w ruch :) Do następnej wymianki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się usmiechnęłam :-)
    bo miałam już przyjemność uskutecznić taka zabawę z Anią

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)