Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 31 października 2014

Wyniki Candy :)

Witajcie:)
Dziś to na co wszyscy pewnie czekają, czyli wyniki mojego Urodzinowego Candy:)
Co prawda chciałam losować tradycyjnie, karteczki w koszyczki, ale zabrakło mi czasu, a wiem, że niefajnie tak długo czekać na wyniki (znam te emocje:) ) dlatego posłużyłam się programem wszystkim znanym. 

Przede wszystkim bardzo chciałabym podziękować wszystkim za udział w zabawie:) Naprawdę nie spodziewałam się takiej frekwencji:) Również każdemu z osobna bardzo dziękuję za pozostawione miłe słowa:) za to, że Wam się moje tworki podobają i w ogóle:) Super, że jesteście i cieszę się, że wyrażacie chęć pozostania na dłużej:) To motywujące:)

Co do nagrody to... nadal będzie to niespodzianka;) dowiecie się dopiero jak zwyciężczyni ją otrzyma:)
Żeby nie trzymać już Was dłużej w niepewności ogłaszam zwycięzcę:)


Gratuluję:) Komentarz nr 9 został wystawiony przez Roma Świerczek
Proszę o kontakt na maila na_190@wp.pl
Czekam do   5.11.2014, później wylosuję następną osobę
W mailu proszę o podanie ulubionych kolorów, a także adresu:)


Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie i za miłe słowa jakie pozostawiacie pod postami:)


13 komentarzy:

  1. ooo ale niespodzianka;) Już wysłałam do Ciebie maila bardzo sie ciesze z wybranej:)
    Dziekuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)) Dzięki za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni:) Ale będzie niespodzianka;) - ciekawe co tam wymyśliłaś ?
    Natalio dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam cieplusio:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i nie mogę się doczekać zdjęć niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki dla szczęściary :-)
    dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Romie i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i dziękuję za zabawę Kochana :* Dziękuję też za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)