Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 6 listopada 2014

Koszyczek z różowymi kwiatkami :)

Witajcie:)
Dziś pokażę Wam niewielki koszyczek z kwiatkami w kolorze różowym. Odcieni tego koloru jest kilka, choć nie wiem czy to na fotce jest dobrze widoczne. W sumie jakiś czas temu takie kwiatki zrobiłam, ale nie bardzo miałam jak je wykorzystać. Kto wie jaki to rodzaj kwiatów? Bo ja gdzieś je znalazłam, ale nie wiem jak się nazywają





P.S. Dziś wysyłam paczuszkę do zwyciężczyni w moim Urodzinowym Candy:) To pewnie po długim weekendzie dowiecie się co się w niej znalazło:)

4 komentarze:

  1. oj, jaki śliczny:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za dołączenie do mojej zabawy na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek z kwiatuszkami piękny:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny koszyczek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)