Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 26 listopada 2014

Różowa bransoletka z nieco innych koralików

Witajcie:)
U mnie nadal brak weny:( ale mam kilka dzieł w zanadrzu, które będę systematycznie Wam pokazywać. Może i mnie to natchnie na nowe tworzenie:)

Dziś chciałabym Wam pokazać bransoletkę ze szklanych różowych koralików, które były w kształcie łezki. Na początku myślałam, że z nich raczej nie wyjdzie cała bransoletka, ale się myliłam:) Przyznam, że efekt końcowy mnie zaskoczył, na plus oczywiście:) A Wam jak się podoba?





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)