Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 17 grudnia 2014

Koszyczek świąteczny

Witajcie
Dziś w końcu nieco odpuściła ta moja niemoc twórcza:) Dlatego powstało kilka dekoracji świątecznych:)
Od dzisiaj do świat będę pokazywać jedynie dekoracje związane ze zbliżającymi się świętami:)
Dziś koszyczek z gwiazdami betlejemskimi i szyszkami :) Koszyczek w kolorze jasnej zieleni. Dodatkowo liście musnęłam lakierem z brokatem





4 komentarze:

  1. Dobrze, że moc i wena wrocily do Ciebie to szczególnie ważne przed świętami, które można tak pięknie udekorować: )

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana wreszcie :)
    Koszyczek jest piękny a gwiazdy betlejemskie cudne. Już się nie mogę doczekać Twoich następnych świątecznych tworkow :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te wiklinowe prace :)
    zapraszam do mnie! blog o szyciu
    wszelkie koemantarze są dla mnie wazne i powodują ze chce mi sie dalej tworzyc, jezeli ci się spodoba- zaobserwuj :)
    pozdrawiam cieplutko : )
    http://toniejesttrudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)