Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 23 grudnia 2014

Koszyczki z gwiazdami betlejemskimi

Witajcie:)
Jak idą przygotowania do świąt? Ja od wczoraj czynnie w kuchni działam:)

Miałam zrobić jeden koszyczek z gwiazdą betlejemską, ale że w domu miałam ich kilka to postanowiłam, że wszystkie tak udekoruję. Każdy koszyczek wyszedł inny. To przez dodatki i dekorację, bo kwiaty do każdego z nich tak samo zrobiłam. Który Wam się najbardziej podoba?:)








3 komentarze:

  1. Prześliczne koszyczki Natalio, życzę Tobie oraz twoim bliskim wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności. Jak się robi takie gwiazdy? Mam czerwoną i zieloną krepę więc chętnie bym coś zrobiła podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Niestety nie wiem czy jest taki kurs, sama robiłam je na zasadzie "kombinowania" z bibuła także nie umiem pomóc.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)