Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 21 stycznia 2015

Bransoletka 4w1 :)

Witajcie:)
Ale ten styczeń szybko ucieka, nawet nie wiem kiedy zrobiła się jego druga połowa. Co można zobaczyć po tym kiedy był ostatni post:( Postaram się to jakoś naprawić i częściej wstawiać nowe prace :) Na Wasze blogi zaglądam, ale pozostaję cichym widzem Waszych prac bo nie pozostawiam komentarzy. To, że nie wstawiałam dawno postów to nie znaczy, że o Was zapomniałam:)

Dość tłumaczenia i usprawiedliwiania:P Dziś przychodzę do Was z  bransoletką, a właściwie z 4 połączonymi w jedną:)

Bransoletka składa się z 3 kolorów, które może nie są zbyt widoczne na fotce, a są nimi: czerwony, zielony i żółty. Według mnie to będzie idealny dodatek do sukienki letniej:) wiem, że jeszcze trochę czasu, ale można już o tym pomyśleć. Poza tym chyba nie tylko ja tęsknię za ciepłym i słonecznym dniem:)




6 komentarzy:

  1. całkiem fajny pomysł tak połonczyć kolorki i ilość w branzoletce ach te latooo.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka Kochana :* bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :** Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie konkretne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)