Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 29 stycznia 2015

Jeden duży drugi mały :)

Witajcie:)
W jakim kierunku idzie Wasza twórczość w tej chwili? Walentynki czy Wielkanoc? Bo ja na Walentynki już porobiłam kilka serc i teraz się zastanawiam czy nie za wcześnie jeszcze na takie twórczości wielkanocne, jak myślicie?:)

Co to tajemniczego tytułu posta to już wyjaśniam:) Chodzi o dwa koszyki owalne, jeden do chleba, a drugi na jakieś inne przekąski :) Boki delikatnie udekorowałam drewnianymi kwiatkami kupionymi kiedyś w pasmanterii. Oczywiście koszyczki w moich ulubionych kawowych kolorach:)




11 komentarzy:

  1. Piękne koszyczki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak prawdziwe wiklinowe koszyki :-))) Piękne! Ja tam już zaczęłam się realizować wielkanocnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaaaakie piękne Kochana :* przydałyby mi się takie :* O walentynkach nie myślę, bo chyba nic twórczo nie będę działała a do Wielkanocy już mało czasu także czas najwyższy na jajcory ; P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyki prześliczne :)
    szczerze to o pracach na walentynki nawet nie myślałam ale prace wielkanocne już mi chodzą po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne koszyczki! podziwiam osoby , które tak pięknie ' plotą"! Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne prace! Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)