Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 9 stycznia 2015

Ślubny kosz

Witajcie:)
Od razu się przyznam, że zapomniałam Wam się nim pochwalić latem. Dlatego jak tylko dziś odszukałam te fotki to spieszę tworzyć z nim posta:)

Koszyk był wykonany na ślub Ewy i Darka. Koszyk miał być biały i owalny z rączką. W środku miały być białe róże i czerwone ułożone w serce. Dwa gołąbki zostały zakupie w hurtowni florystycznej, a obrączki zrobił Krzysiek :)




4 komentarze:

  1. No koszyk jest rewelacyjny! Pięknie wygląda to czerwone serce na tle białych róż :****** Dobrze, że się odnalazły zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wręcz cudowny. Świetny jest i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)