Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 3 stycznia 2015

Sylwester:)

Witajcie w Nowym Roku:)
Przede wszystkim, może i trochę spóźnione, ale SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!! :)
Dziś nie będzie nic z mojej twórczości:P ale za to kilka fotek z Sylwestra, a dokładnie z imprezy na rynku w Krakowie:) Kto jeszcze tam był?? Było super!!!!:D
P.S. Jak to ma w zwyczaju pisać Ania:) "Uwaga dużo zdjęć;)"


Marcin na wyciągniecie ręki;)

Feel

IRA

Agnieszka Chylińska:)

Niesamowicie zabawny Lajkonik:)

Red Lips

Zakopawer



3 komentarze:

  1. Fajne gwiazdy był :* trochę Ci zazdroszczę takiego sylwestra ale osobiście nie lubię takich tłumów. wszystkiego najlepszego w nowym roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam tak, bo zaglądam na Twojego bloga ale mało co komentuje albo wcale;( a takie zabawy jak ta mnie bardziej mobilizują;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)