Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 8 lutego 2015

Wiosna na śniegu:)

Witajcie:)
Co jakiś czas pojawia się śnieg u nas i tak było kilka dni temu jak robiłam fotki. Miałam do przygotowania kilka gałązek stanowiących uzupełnienie wazonu. Wazon był dość spory to i gałązki musiały być większe. Zdecydowała się na żywe i pozytywne kolory czyli żółte kwiatki z czerwonym środkiem:)
Za tło do zdjęć wiosennego wazonu posłużył mi śnieg, jak najbardziej naturalny:)



4 komentarze:

  1. Jak wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałoby się już tej wiosny :) pięknie ozdobiłaś te gałązki Kochana :* mmmm....prawie czuję ich zapach :) tylko ten śnieg mi tam nie pasuje ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE :) dziękuję za udział w Candy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)