Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 22 lutego 2015

Z lekkim opóźnieniem- Podsumowanie wymianki Walentynkowej

Witajcie
Dziś podsumowanie ostatniej wymianki w jakiej brałam udział czyli z okazji Walentynek. Organizatorką była Anna Gerszendorf. Z racji tego, że była nieparzysta liczba chętnych wymianka była łańcuszkowa. I tak ja robiłam prezent dla Bożena G, a dla mnie robiła organizatorka. Teraz już nic nie mówię, podziwiajcie co ja zrobiłam i co dostałam:)

To ja dostałam od Ani:




To ja zrobiłam dla Bożeny:


Teraz czas zapisywać się na wymianki Wielkanocne:)

6 komentarzy:

  1. Ale cudeńka dostałaś i wysłałaś :) tyko pozazadrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka prezenty super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na morską wymiankę:)
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)