Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 5 marca 2015

Biało-różowa

Witajcie
Pewnie Wy też wciągnęliście się już na dobre w Wielkanocne tworki. Mnie niestety przeszkadza pogoda. Zrobiła się zima i trochę jesieni:(, a ja już chciałam na dworze barwić koszyczki kawą, a tak.... muszę to w domu zrobić;/
Chyba biżu wciągnęła mnie na dobre, bo wcale nie chce mi się ostatnio wyplatać, wolę usiąść z szydełkiem i sznurem koralików:)
Bransoletki, które dziś prezentuje powstały z białych perełek i różowych koralików takie jakby łezki. Jedna ma jakby różowy wężyk,a  na drugiej koraliki jakość tak różnie powychodziły




P.S. Wszystkie końcówki, kwiatki, karabińczyki itp. kupuje TUTAJ :)

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)