Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 7 kwietnia 2015

Podsumowanie wymianki wielkanocnej w Biżuteria i rękodzieło

Witajcie
I jak tam po świętach? 
Przyszedł czas na podsumowanie wymianek w jakich z tej okazji brałam udział. Dziś pokażę Wam co dostałam i co wysłałam na wymiance organizowanej na blogu biżuteria i rękodzieło. Ja miałam wykonać prezent dla Kasiaaa, a dla mnie prezent przygotowała Renia.

To ja dostałam:



To ja wysłałam:


Bardzo dziękuję organizatorce za miłą zabawę, i Reni za prezenty :)

P.S. zdjęcie tego co ja dostałam autorstwa Reni

3 komentarze:

  1. Świetne prezenty. :)
    Ktoś kto wymyślił wymianki był geniuszem. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też brałam udział w tej wymiance :).

    Widzę, że nie tylko ja mogłam podziwiać Twoje cudeńka na żywo :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)