Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 25 kwietnia 2015

Prywatna wymianka z Jolą

Witajcie:)
W końcu mamy wiosnę, a  w moim ogródku nie tylko rośliny zaczynają nowe życie:) W końcu mogę swobodnie i na świeżym powietrzu barwić kawą:)

Jakiś czas temu umówiłam się z Jolą z Biebrzmilskiej Krainy na prywatną wymiankę. Obie miałyśmy konkretne życzenie co do tego co byśmy chciały dostać. Jola chciała ode mnie prostokątny kosz na gazety, z żółtymi dodatkami oraz filiżankę na drobiazgi. Od siebie dorzuciłam jeszcze fioletową bransoletkę:) Natomiast ja od Joli chciałam takie oto kubraczki na kubeczki oraz filcową torebkę:) W końcu mam swoją własną torebkę z filcu:D

To ja dostałam:



To ja wysłałam:




4 komentarze:

  1. ale superaśne prezenty, te kubraczki na szklanki są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnymi prezentami się obdarowałyście :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty:)
    filiżanka zajefajna;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)