Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 15 kwietnia 2015

W zabawie "Podaję dalej"

Witajcie
Czym jest zabaw Podaję dalej w misiowym zakątku to na pewno nie muszę tłumaczyć, bo wiele osób brało udział. Jeśli nie to zapraszam na blog Czarnej damy do zapoznania się z zasadami:)
Do mnie paczka dotarła tuż przed świętami:)
A to jest to co ja zapakowałam i wysłałam, ode mnie są korale z białych i różowych perełek. Ciekawe komu się spodobają:)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)