Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 2 kwietnia 2015

Żółto-zielona

Witajcie:)
Odwiedzając Wasze blogi dowiedziałam się, że pogodę macie podobną jak u mnie:( Na zmianę śnieg i grad, a prawie nieustannie silny wiatr:( Wiosna i Święta to tylko w domu zawitały. W żółtej osłonce urosła już rzeżucha, wszędzie są dekoracje świąteczne jakie dostałam na różnych  świątecznych wymiankach:)
Ale ale dziś przychodzę z czymś innym, a mianowicie z bransoletką w żółtym i zielonym kolorze, które są oddzielone czarnymi koralikami:) Wiosenne kolor, przynajmniej na bransoletce:)



6 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenna na przekór aurze - haha :) Wygląda elegancko :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka. Dziękuje za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)