Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 21 maja 2015

Wymianka z Anią:)

Witajcie
Ja z Anią umówiłyśmy się na wymiankę. Niestety my to już chyba tak mamy, że raczej nie udaje nam się w pierwszym terminie jej wykonać, zawsze którejś z nas nie pasuje i tak przekładamy. Nie mniej jednak wymianka zawsze dochodzi do skutku:) Ja od Ani chciałam przepiśnik (o którym zawsze marzyłam:) ) materiałowe tulipany i zdobiony wazonik, a poza tym materiałowe serduszko i może coś z biżu. Nie dość, że spełniła wszystkie moje życzenia to jeszcze dorzuciła 2 książki kucharskie, za co Aniu baaaaaaardzo Ci dziękuję:) Ania zażyczyła sobie 3 tace w różnych wielkościach co by można było ułożyć je jedna w drugą (od siebie dodałam jeszcze 2 tace, co by komplet lepiej się prezentował) i 6 podkładek pod Jej duże kubki do kawy:) Od siebie dodałam jeszcze biżu:)

Od Ani:



Dla Ani:


Zdjęcia pochodzą z Ani bloga

5 komentarzy:

  1. Cudnymi prezentami się obdarowałyście :).

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe z tymi prywatnymi wymiankami tak bywa:)
    ale są bardzo fajne;)
    fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne prezenty, los czasami płata nam figla

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)