Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 15 lipca 2015

Bransoletka z przezroczystych perełek

Witajcie:)
Ta bransoletka powstała już jakiś czas temu, ale jakoś nie było okazji jej pokazać. Teraz to raczej z koralików TOHO robię bransoletki na szydełku, a z perełek powstają bransoletki, ale na... krośnie:) Tak tak, Ania mnie przekonała i to jednym zdaniem he he "Ja próbuję nowych technik, by się rozwijać" i pomyślałam, że nie mogę być gorsza;)
Ta bransoletka jednak jest tradycyjnie na szydełku łączona






4 komentarze:

  1. Świetna, zapraszam do mnie na candy:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądając Twoje bransoletki stwierdzam, że musze się nauczyć;)
    śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)