Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 20 lipca 2015

Kosz z pomarańczowo-niebieskimi różami

Witajcie:)
Jak dla mnie takie połączenie jest bardzo żywe i w sam raz na lato. Koszyk jest dość sporej wielkości
Teraz mam do zrobienia koszyk z bordowymi różami, ale nigdzie (w sklepach, w których byłam) nie ma bibuły w tym kolorze:( Macie jakieś miejsca, w których można ją kupić?




7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny koszyczek.Ja bardzo często bibułę kupuję na allegro,tam można wszystkie kolory kupić .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorków :) Ja również polecam allegro :) i krepinę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, to połączenie kolorów :).

    Różyczki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione połączenie kolorków! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny koszyczek:) Róże extra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszyczek jest bombowy, fajne te róże

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)