Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 2 lipca 2015

Zakręcona bransoletka

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z zakręconą bransoletką:) Ania na swoim blogu już wspomniała, że te moje świderki były inspiracją dla Niej i sama teraz podobne tworzy. zajrzyjcie tam koniecznie:)
Do wykonania tej bransoletki potrzebne są 3 rodzaje (wielkości) koralików. Niestety miałam tylko dwa: TOHO 11 i 8. Dlatego jako trzecie, te największe wybrałam perełki. Takie zwykłe kupione w pasmanterii. Myślę, że całość prezentuje się ciekawie:)


Ostatnio nauczyłam się nowych technik:) Niedługo pochwalę się efektami:)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)