Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Exploding box

Witajcie
Dziś przychodzę do Was z exploding box:) ten powstał ot tak po prostu bez konkretnych wytycznych i okazji. Jest na urodziny:)
Przyznam się, że były dwie wersje, ale pierwsze niewielu się spodobała, bo była za skromna. 
Wam która bardziej się podoba?


Pierwsza skromniejsza:



Druga wzbogacona:




P.S. Chciałabym Wam jeszcze wspomnieć o sklepie, w którym ostatnio robiłam zakupy, bo jestem bardzo zadowolona z tego co kupiłam i jak szybko wysłali. Koniecznie zajrzyjcie TUTAJ

7 komentarzy:

  1. jeszcze takich kwiatków na boxie nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszedł;) ja musze zrobić na mamy urodziny:) coś podpatrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box, pozwolisz, że zainspiruję się nim trochę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace mogą być inspiracją:) Koniecznie pochwal się efektem :) Będzie mi miło jeśli podasz w poście źródło inspiracji:)

      Usuń
    2. Na pewno się pochwalę, bo ja tak a chwalipięta jestem ;) oczywiście podam link :)

      Usuń
    3. Chwalę się ;) zapraszam do obejrzenia. CO prawda nie są takie piękne jak Twój ale mam nadzieję że kolejne będą ładniejsze
      http://teresa-teresa1305.blogspot.com/2015/10/exploding-box.html

      Usuń
  4. super box, obie wersje są fajne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)