Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 9 września 2015

Drobne różyczki-przydasie

Witajcie
Pewnie zauważyliście, że do exploding box-ów używam drobnych różyczek. Są one wykonane z bibuły. I żeby nie tracić później czasu na ich skręcanie, postanowiłam zrobić nieco więcej na zapas. Swoją drogą wykonanie tak drobnych różyczek jest straaasznie czasochłonne. Dziś pokażę Wam efekt prawie tygodniowej pracy :)

Kilka dni temu założyłam Fanpage bloga :) Na który oczywiście bardzo serdecznie zapraszam:)
Czy ktoś z Was wie może jak wstawić o nim wzmiankę na pasek boczny na blogu?? Za wszystkie informację i pomoc będę bardzo wdzięczna:)

A teraz wracamy do kwiatków:)



P.S. Mam ich tyle, że mogę się podzielić. Mogę także wykonać w innym kolorze, według potrzeb:) Odsprzedam lub się zamienię :) Jeśli ktoś jest chętny do serdecznie zapraszam:D

15 komentarzy:

  1. Wow! Kochana jaka produkcja :**** śliczne różyczki :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ,rzeczywiście dużo roboty ale i ilość imponująca :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, ja chętnie bym się wymieniła za takie różyczki, daj znać czy znajdziesz coś u mnie, co Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow , cierpliwość to ty masz. Super kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły hurt ;-) Śliczne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nieźle:)
    Ja otwieram sklepik z przydasiami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda, podziwiam cierpliwość i umiejętności :DDD Dziękuję za wizytę i miły komentarz :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, niezła produkcja :-) Pozdrawiam. http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie myślę i myślę może się wymeinimy:)
    ładne te Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne różyczki i imponująca ich ilość

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)