Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 28 września 2015

Exploding box- zaproszenie na ślub

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z pudełeczkiem i pewnym problemem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać. Ale najpierw przyjemności czyli box :)
Exploding box jest malutki bo ma 7x7cm boki Stanowić będzie zaproszenie na ślub. Dane wypełniane będą odręcznie dlatego są tam miejsca wolne. Można również od razu nadrukować wszystkie informacje:) Dzisiejsze pudełko jest udekorowane różnymi odcieniami fioletu:)
Jak Wam się podoba takie zaproszenie na ślub?:)





Exploding box- zaproszenie ślubne zgłaszam na Kwiatowe Wyzwanie Wrześniowe



A teraz druga część:
Od wczoraj na swoim i na Waszych blogach nie widzę "obserwatorów". Nie mogę do nich dołączyć...
Próbowałam już wszystkiego: aktualizowanie przeglądarki, wylogowywanie i logowanie się ponowne, uruchamianie ponowne komputera, i nic to nie daje. Nie mam już pomysłu:( A dziś tworząc ten post okazało się, że fotek wrzucać też nie mogę:(
Chyba to jest wina przeglądarki, bo na innej działa. Ale nie jest to przeglądarka, z której korzystam na co dzień i jednak wolałabym wrodzić do tamtej. 
Czy ktoś może wie jak to "odkręcić"?? 
Za wszystkie informacje będę bardzo wdzięczna!!!:)

Informacja:)

Wszystkim bardzo dziękuje za podpowiedzi. Okazało się, że sama dezinstalacja i ponowna instalacja nie wystarcza. Trzeba jeszcze jakiś plik z komputera usunąć (związany z przeglądarką). Nawet nie wiedziałam, że on gdzieś tam z zakamarkach jest schowany

22 komentarze:

  1. bardzo ładne pudełeczko:)
    a te problemy to wina przeglądarki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana exploding box jest cudny, Kochana Twoje problem to na 90% wina przeglądarki, miałam kiedyś podobnie i jak zmieniłam przeglądarkę wszystko wróciło do normy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wolała przy tej pozostać. Może wystarczy odinstalowanie jej i ponowna instalacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zaproszenie, inne niż wszystkie, chyba skradnę Twój pomysł (jeżeli oczywiście pozwolisz) jak będę tworzyć zaproszenia komunijne dla mojego syna

    a przeglądarkę odinstaluj i na nowo zainstaluj tę co miałaś i powinno być wszystko ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi jeśli mogę być dla kogoś inspiracją:) Byłabym wdzięczna jakbyś pokazując swoje zaproszenie podała również namiary na mnie:) Czekam z niecierpliwością na efekty :)

      Usuń
  5. Wyczyść cooki- mi pomogło.
    Zaproszenie GENIALNE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam podobnie, wyczyściłam historię przeglądania i pomogło, ale widzę, że ktoś Ci już to doradził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego zaproszenia jeszcze nie widzialam. Jest rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zaproszenie, piękne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. U la la Kochana rozkręciłas się w boxach :* Podoba mi się połączenie kolorów :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe zaproszenie w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zaproszenie, takie od serca.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna i pomysłowa praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na zaproszenia, ale ile to pracy... ojej :) ale dostać takie zaproszenie na ślub... wow! Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)