Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 14 września 2015

Oliwkowa bransoletka

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z bransoletką w kolorach oliwek-zielonych i czarnych. Kiedy Danusia ogłosiła na swoim blogu, że wrzesień mamy w kolorze oliwek pomyślałam, że nie mam nic w przydasiach co by spełniało kryteria zabawy. Dopiero wczoraj przypomniałam sobie, że kiedyś robiłam bransoletkę w tym kolorze i jeszcze jej nie publikowałam. Doskonała okazja by to nadrobić:)
Jeśli chodzi o garderobę i moje otoczenie to nic w tym kolorze nie posiadam. Za samymi oliwkami niestety również nie przepadam.
Lubię za to kolor zielony i większość jego odcieni, oliwkowy można zaliczyć do tych lubianych:)

Mam nadzieję, że bransoletka spełnia warunki zabawy i, że dobrze widać jej kolor.




Oczywiście bransoletkę zgłaszam do zabawy Cykliczne kolorki
 
 
 
P.S. Bransoletka szuka nowej właścicielki, któraś z Was jest chętna?:)

37 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko się prezentuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna. Ładnie wygląda takie zestawienie kolorów.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka i świetne wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!
    Moc pozdrowień!
    ps. dziękuje za udział w mym Candy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta bransoletka,ja bym taką nosiła bo bardzo lubię ten kolorek .
    Połączenie oliwki z czernią jest świetne .
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kolejny miesiąc zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka,wygląda jak skręcony łańcuszek

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka podziwiam ja niestety nic takiego nie umiem robić pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę czasu i odpowiesz na moje pytania jakie przygotowałam w ramach Liebster Blog Award. Nominowałam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :) Lubię takie koralikowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz cudne rzeczy. Dziękuję za udział w konkursie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta bransoletka,kolor bardzo uniwersalny,można nosić do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka,ładne zestawienie kolorów.:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie nie mój kolorek, ale doceniam piękno i perfekcyjne wykonanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając te wszystkie prace zaczynam się zastanawiać dlaczego tak wiele osób nie lubi oliwkowego?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna bransoletka;)
    kiedyś też próbowałam ale na razie nie wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancka bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie bransoletki i robić i nosić. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniutka bransoletka, kolorki super współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bransoletka, czy robiłaś ją na szydełku? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koraliki są łączone na szydełku :)

      Usuń
  21. Piękna bransoletka. Cudne połączenie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna jest :) Posylam usmeichy za taka ladna bransoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Delikatne kolorki koralików, a całosć bardzo elegancka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ... nie przypuszczałam , że kolor oliwkowy w takim zestawieniu będzie tak ładnie wygladać . P{ozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo wdzięczna bransoletka - ładnie kolory się przeplatają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo sympatyczny ten "skręcik" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje kolory. Uwielbiam te szydełkowe bransoletki.
    Dziękuję bardzo za udział w moim urodzinowym Candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)