Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 25 września 2015

Podaj dalej! :)

Witajcie:)
Na pewno każdy z Was doskonale wie co to za zabawa i na czym polega. Czasami można na różnych blogach spotkać informacje na ten temat. Mnie niestety przez dłuższy czas nie udawało się przyłączyć do zabawy, aż pewnego kwietniowego dnia UDAŁO SIĘ:) Zapisałam się na zabawę "Podaj dalej" u Lidki z Misiowego Zakątka (koniecznie odwiedźcie jej blog, bo tworzy cudeńka:) )
Dziś właśnie nadszedł dzień, w którym paczuszka od Niej znalazła się w mojej skrzynce pocztowej:)
Zobaczcie co dostałam:







Jak tradycja każe teraz ja przekażę dalej:) Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie w ciągu roku drobny upominek :)
Pamiętajcie, że zgadzając się na udział zobowiązujecie się na wysłanie paczuszki do kolejnych dwóch osób. Dlatego niech Wasza decyzja będzie przemyślana:)
Wysyłam tylko na terenie Polski
 Ktoś chętny? :)

10 komentarzy:

  1. Cudne prezenty dostałaś Lidzia piękne rzeczy robi torba jest fantastyczna. Z chęcią zapisuję się na podaj dalej to świetna zabawa:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podeślij mi proszę na maila adres do wysyłki :)

      Usuń
  2. Szczęście dopisało a Lidka spisała się na medal. Zapisałabym się chętnie, ale dam szansę komuś innemu, bo już się wcześniej załapałam na podaj dalej-paczkę w Gosikowym Zakątku. Nie będę zachłanna :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czyżby mi się udało? Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udało Ci się:) Poproszę o adres do wysyłki (podeślij na maila)

      Usuń
  4. O jak się ciesze, że już masz dwie chętne osóbki :) Miłego tworzenia i podawania dalej Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenciki otrzymałaś od Lidzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. no śliczne prezenty od Lidki dostałaś i fajnie, że masz kolejne chętne osoby do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś. Torba jest mega!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)