Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 29 września 2015

Różowo-szara kartka na ślub

Witajcie
Spacerując w weekend po Waszych blogach natrafiłam na nowe wyzwanie:) Chyba mi się ta zabawa spodobała i częściej będę w różnych wyzwaniach brała udział :)
Tym razem jest to Wyzwanie Romantyczne:) Oj, a moja dusza trochę właśnie taka jest:) Dlatego wiedziałam, że wezmę w nim udział. Na potrzeby zabawy powstała karteczka, która mam nadzieję zostanie przyjęta:) Są koronki, róże i różowy kolor
Sama nie wiem czemu, ale szary jakoś najbardziej mi pasował do całość, dlatego takiego koloru jest kartka. Co do wykonania to proszę o wyrozumiałość i niezbyt ostrą krytykę. W kartkach to ja nawet jeszcze nie raczkuję, a ta jest może z 5 w moim wykonaniu w ogóle. Wcześniej to tylko na okazje rodzinne, a kartki były bardzo proste.


Wyzwanie na blogu: Projekt Wagi Ciężkiej

23 komentarze:

  1. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna, świetna karteczka. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, romantyczna i delikatna karteczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna i na pewno romantyczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. A kolory bardzo mi się podobają. Idelanie pasują. Uwielbiam takie zestawienie barw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna karteczka - szary z różem tak ładnie się komponuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sama rzadko mam okazję takie robić
    ale to połączenie kolorów uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka szary z różowym świetnie współgra:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚŁiczna, delikatna karteczka! Dziękuje za udziałw w yzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie myślałam, że szary może być taki romantyczny! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary i różowy pięknie się razem komponują,świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyszło to połączenie szarego z różowym.....
    Kartka pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi kolorami! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna karteczka;) Jest przede wszystkim delikatna, a więc dla nowożeńcow idealna;) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie zastawienie kolorów :) kartka dzięki temu jest naprawdę bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)