Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 20 września 2015

Zabawa-Komentarz :)


Witajcie
Dziś wpadłam na pomysł zorganizowania tej zabawy :) Ponieważ za kilkadziesiąt komentarzy będzie ich równo 1000 postanowiłam, że z tej okazji obdaruje kogoś prezentem. Jednym słowem przygotuję prezent niespodziankę dla osoby, która pozostawi tutaj 1000 komentarz:) 
Prezent wysyłam tylko na terenie Polski.
Poniższy banerek proszę umieścić na swoim blogu na pasku bocznym. Wraz z linkiem przekierowujący na ten blog. Dzięki temu więcej osób dowie się o zabawie:) To chyba na tyle zasad:) Ktoś chętny na taką zabawę??



banerek do pobrania

 Edytowane w dniu 23.09.2015

*  Jeśli na 1000 komentarz przypadnie anonim, który nie pozostawił maila to nagrodę otrzyma pierwsza osoba po tym komentarzu, z którą będę w stanie się skontaktować
*  Jeśli na blogu osoby wygranej nie znajdę namiarów na kontakt to również nagroda zostanie wysłana osobie kolejnej
* Nagrodę wyślę w ciągu miesiąca :)

22 komentarze:

  1. Mi się jeszcze nigdy nie udało trafić nic w takiej zabawie, ale warto spróbować, więc zabieram banerek i lecę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, to teraz wszystkie będziemy siedzieć i co chwilę komentarze Ci pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę jednak na spontaniczność:) I, że zostawicie komentarz bo chcecie, a nie dla nagrody;)

      Usuń
  3. Och, fajna zabawa, już umieszczam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też się zapisuję. Na razie przez telefon, więc banerek wieczorkiem.
    Wpadłam przez oliwki i zostaję na dłużej, ale to też wieczorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też staję w kolejce, może być ciekawie:) Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zabawa ,jak w jakiejś grze....ja nie mam szczęścia do gier!!!
    Powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia! :)
    Niedawno udało mi się napisać setny komentarz u miśka77 i to całkiem przypadkiem, więc tu trzymam kciuki za innych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że podobna zabawa jak u mnie jakiś czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetny pomysł z ta zabawą. Gratuluję tak licznej sumy . Widać jesteś sławna ;p
    No dobra to ile brakuje do tego tysiąca???? hihihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa doczytałam , że za kilkadzięsiat , to może być z 99 haha
      ale jak zabawa to zabawa

      Usuń
  11. Chętni dołączę do zabawy. Dziękuję za udział w moim Candy, życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję- jśsli nagroda jest biała jak na obrazku, chętnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja w kolejkę się ustawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są prace u Ciebie - zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje się do zabawy i trochę u ciebie pobuszuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)