Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 19 października 2015

Chwalę się:) i to w hurtowych ilościach;)

Witajcie:)
Można powiedzieć, że przełom sierpnia i września był dla mnie bardzo szczęśliwy:) Udało mi się w tym czasie wygrać Candy (pierwsze od 1,5 roku chyba, więc radość jeszcze większa!), Złapać kilka liczników, Odgadnąć z ilu krzyżyków składa się dany haft i Wylosować "Twórcze Inspiracje"
Dlatego właśnie dziś, kiedy już wszystkie nagrody do mnie dotarły, postanowiłam obfocić wszystko i pochwalić się Wam tym co dostałam:)
Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałam;)
Kolejność pokazywania jest przypadkowa

Złapany licznik na blogu MIKOLO




Wylosowałam na blogu Teresy



Złapałam licznik u Justyny




Pocieszajka w Złap licznik u Katarzyny




Zgadłam ile krzyżyków jest w hafcie u Misiek77



Wygrałam Candy u Ewy


12 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć takich pięknych prezentów :* Mam nadzieję, że szczęście będzie Ci sprzyjało dalej :**** Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przydasi nigdy mało :))))) gratuluje
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) mi się właśnie wczoraj udało wygrać candy, ale po 3 latach przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara :) Wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu pięknych nagród. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Ty szczęściaro, dostałaś cudowne prezenty :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super prezenty :DDD. Szczęściara z Ciebie, gratuluję :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty ,a jeszcze większa radość z wygranych ,prawda?
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Rozbiłaś chyba bank z prezentami :) Życzę dalej takiego szczęścia, także w zabawie u mnie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. chwal się! jest się z czego cieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)