Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 27 października 2015

Imieninowy Exploding box

Witajcie
Dziś przychodzę do Was z box-em, który był wykonany z okazji imienin:)
Prawie wszystkie dekoracje, które tu wykorzystałam sama wykonałam od podstaw:)










Exploding box zgłaszam na wyzwanie kwiatowe-dalia

 


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać Twoich prac z tymi różyczkami :)

      Usuń
  2. ale piękny! z pewnością osoba obdarowana takim boxem musiała być zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W różach kocham się od zawsze piękny box. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny boxik, co prawda różyczki są, ale w kolorze dalii, zabieram zdjęcie do podsumowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiłam się na kolorze i nie zwróciłam uwagi na nie te kwiatki, ale cieszę się, że praca została zaakceptowana:)

      Usuń
  5. fajniusi ten boxik, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny. cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy , miły upominek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, dodaje energii tyle kwiatków i kolorków, śliczny :) Dziękuję za udział w zabawie u mnie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyszedł! :)
    Zapraszam przy okazji na nowego, odmienionego bloga Beadare (dawniej: Always Made) http://beadare.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, zostaję na dłużej i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)