Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 6 października 2015

Kolejna prywanta wymianka

Witajcie
W tym samym czasie co poprzednia wymianka odbywała się ta z Etoile, która również chciała moje różyczki:) Poza drobnymi różyczkami, były jeszcze nieco większe kwiatki, bransoletka oraz oczywiście dodałam karteczkę i przydasie:) Jak i koszyczek w ulubionych kolorach Darii:)
Ja natomiast chciałam kilka z jej przepięknych bransoletek, i dostałam same CUDEŃKA!!:) Do tego dorzuciła jeszcze trochę przydasi:) 
Z resztą co ja będę pisać, sami podziwiajcie:)

Od Etoile:




A to dostała ode mnie:

Kartka

Szare i białe nieco większe różyczki, które Daria chce wykorzystać  do dekoracji wianka

Tutaj dla porównania wielkości ;)

Drobne różyczki

Koszyczki

Bransoletka
Za wszystko BAAAAAARZO DZIĘKUJĘ:)

P.S. Kolejne wymianki w trakcie realizacji.  Póki co zapasy małych różyczek się skończyły i zawieszam chęć wymianek z nimi. Mam nadzieję, że jak tylko znajdę chwilę czasu to dorobię ich większą ilość. Bardzo się cieszę, że się podobają i mają zainteresowanie:)

14 komentarzy:

  1. Super wymianka. A Twoje koszyczki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem zadowolona z naszej wzmianki choć mam wyrzuty sumienia ze za mało Ci wysłałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności:) super wymianka. Najważniejsze, żeby obie strony były zadowolone:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna wymiana, z super upominkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty z obu stron :**** różyczki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. zanim się zabrałam na napisanie meila;) to kwiatuszki się skończyły:(
    poczekam na następne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanej wymianki :) Śliczne te różyczki, ale chyba bardzo pracochłonne. Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam:) bardziej czasochłonne, ale są idealne kiedy się ogląda jakiś film. Zwłaszcza dla takich jak ja, u których przejawia się "zespół niespokojnych rączek" he he

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)