Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 9 października 2015

Podwójna biała:)

Witajcie:)
Żeby nie było, że tylko wymiankami się chwalę to dziś dla odmiany bransoletka. Powstała ona już jakiś czas temu, ale jakoś nie było okazji jej pokazać.
Wykonana jest z białych drobnych, nierównych koralików. Dwie bransoletki połączone w jedną:) Jak Wam się podoba?






P.S. Bransoletka do kupienia, cena do dogadania;) Zainteresowanych proszę o kontakt na maila:)

22 komentarze:

  1. Dopiero co dodałam komentarz pod poprzednim postem, a tu następny :)) Fajna bransoletka, lubię takie zaplątane. Nawet jedną wykonałam. Dorób jeszcze naszyjniczek, pięknie będą się prezentowały w komplecie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zaplątana bransoletka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletka :) Chyba dwa razy trudniej się ją robiło przez te nierówne koraliki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! A ja ciągle mam koraliki nawleczone, tylko nie wiem kiedy złapać za szydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała, ach,jaka
    śliczna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bransoletka, uwielbiam je :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to połączenie wyszło :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bransoletka, ciekawy efekt tych koralików.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bransoleteczka, szczególnie podoba mi się to zapięcie z wzorem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja takie krzywuski wykorzystuję w bransoletkach tureckich albo triple spiral rope, bo różnice w ich wielkości są tam niezauważalne. W normalnych bransoletkach nie jestem w stanie ich tolerować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)