Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 4 października 2015

Prywatna wymianka

Witajcie
Dziś chciałabym Wam się pochwalić tym, co dostałam od Anny Gerszendorf i przy okazji pokazać co ja jej wysłałam:) ale od początku...
 Jakiś czas temu wstawiłam post z drobnymi różyczkami (możecie je zobaczyć TUTAJ) i dodałam, że mogę się wymienić na inne przydasie:) Zgłosiły się dwie osóbki:) Zatem wkrótce możecie spodziewać się podobnego posta z efektami drugiej wymianki :)


To ja wysłałam do Ani:

Koszyczek, by różyczki przetrwały transport, a przy okazji dodatkowy upominek:)
Karteczka
Zawieszka na urodziny
Ania wspomniała w jednym z postów, że niedługo ma urodziny, więc postanowiłam dodać do paczuszki drobny prezent, a kartka była nie tylko z podziękowaniem za wymiankę, ale także z życzeniami:)
W kolorystyce pomagała mi metryczka, którą Ania wypełniła:)
 
A teraz to co ja dostałam:




Same cudeńka!!! Za wszystko BAAAAAAAAARDZO ANIU DZIĘKUJĘ!!

Przypominam o zabawie w złapanie 1000 komentarza:) Jeszcze kilka zostało do tej liczby:)

P.S. Jeśli jeszcze ktoś jest chętny na wymiankę z różyczkami to serdecznie zapraszam:)

24 komentarze:

  1. Same słodkości :) Super wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty wysłałaś i dostałaś :* koszyczek jest cudowny i ma niesamowity kolor :****

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wymianka super fajne te twoje różyczki tylko nie mam pomyslu czym mogła bym sie z z tobą wymienić

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianę Sobie zafundowałyscie :) piękne rzeczy zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że wymianka się udała, wspaniałe prezenciki sobie zrobiłyście z Anią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Chętna jestem na te różyczki. Możemy się wymienić, o ile się zgodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam:) Proszę o informacje na priv:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka. A niebieski koszyk jak dla mnie najpiękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka. Koszyczek skradł moje serce, śliczności ;) Też bym się chętnie wymieniła, ale ja już zagoniona jak nie wiem co ;) Chociaż, może jeszcze pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin wymianki możemy dopasować do Twojego czasu:)

      Usuń
    2. Jakby się tak zastanowić, to najbliższy termin, to chyba styczeń :P Może pooglądaj sobie, zastanów się i daj znać na maila, to się jakoś dogadamy, może coś przy okazji w międzyczasie zmajstruję ;) A jak nie, to się w styczniu uśmiechnę :)

      Usuń
  10. Wymianka widze bardzo udana, prezenty zrobiłyście sobie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka, super prezenty :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że z wymianki ze mną też jesteś zadowolona, od mojego koszyczka odpadło kilka różyczek, przytwierdziłam je, ale jedna zaginęła, trudno, chociaż szkoda, bo się napracowałaś i wyszło pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Do Twojego koszyczka różyczek nie przyklejałam. Napisałam już do Ciebie maila

      Usuń
    2. Hej. odczytałam maila ale poczta mi nawala i nie mogę odp. o perelki chodzi.

      Usuń
    3. Oj szkoda, że nie przetrwały transportu w całości:( ale bardziej to nie miałam ich jak przykleić. Ja kleiłam klejem na gorąco

      Usuń
  13. Cudny koszyczek ma przepiękny kolor , Świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie wymianki są super :)
    Zazdroszczę takiego cudownego koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wymiankowe prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymianka super! A te Twoje różyczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)