Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 14 listopada 2015

Czekolaowy wianek

Witajcie :)
Niestety urlop się skończył, a szkoda bo w Zakopanem jest tak cudownie!!! 
Jeszcze przed wyjazdem zdarzył się mały wypadek... a konkretnie ucierpiał mój laptop :/ Został zalany kawą:( Na szczęście szybka reakcja sprawiła, że jedyne co ucierpiało to klawiatura. Dosłownie zwariowała. To co pokazywało się po wciśnięciu danego klawisza zawsze zaskakiwało:P np. przy wciśnięciu "w" na ekranie pokazywało się"qw#" itp.:P
Teraz mam zastępczą klawiaturę, taką zwykłą podłączą do komputera. Niestety ona nie jest w pełni sprawna, ale została w domu " na wszelki". W sumie dobrze, bo nie miałabym już zupełnie jak pisać:(
Choć praca z tą klawiaturą jest strasznie mecząca, kiedy większość klawiszy nie działa i trzeba używać siły...
Dlatego też póki co raczej ograniczam się jedynie do odwiedzania Waszych blogów:) komentarze chętnie bym zostawiała, ale poczekam na sprawniejszą klawiaturę, bo z tą będzie to trwało wieczność :/

Ale ale nie o tym dziś miało być.
Danusia na listopad wyznaczyła kolor czekoladowy, a ja uwielbiam czekoladę pod każdą postacią. Jeść oczywiście he he nawet już od jakiegoś czasu chodzi za mną danie filet kurczaka w sosie czekoladowym. Czy któraś z Was już to przygotowywała lub jadła? Jak wrażenia?:)

Jeśli chodzi o garderobę to myślę, że coś w tym kolorze w mojej szafie by się znalazło. Choć więcej pewnie w biżu i dodatkach:)

Do zabawy zgłaszam jedynie wianek. Choć i komputer może by się załapał:P W końcu zalany kawą i teraz  nawet nią delikatnie pachnie:P

Na Cykliczne Kolorki u Danusi w tym miesiącu przygotowałam niewielki wianek, który jeszcze latem był zabarwiony kawą:) Udekorowałam jedynie delikatną wstążką
Mam nadzieję, że zostanie on przyjęty do zabawy:)

A oto i on:)


Prosty i niewielki wianek z papierowej wikliny


Czas na formalności;)

Dziś rozpisałam się jak nigdy:P Mam nadzieję, że dotrwaliściedo końca:)
Dzięki mojej zastępczej klawiaturze jakoś udało mi się stworzyć tego posta, ale był on chyba najdłużej pisanym postem na tym blogu....




Dziękuję za odwiedziny w czasie mojej nieobecności. Dziękujemy wszystkim za rocznicowe życzenia:)

39 komentarzy:

  1. Wygląda jak czekoladowy precelek, mniam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny, wygląda jak czekoladowe ciasteczko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Uwielbiam papierową wiklinę :) Kolorek też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten wianek - ja z miniaturki zdjęcia myślałam, że ta wstążka to wplecione inne kolory :D
    a kurczak w czekoladzie? bleee - chyba bym nie zjadła - jadłam kiedyś w miodzie i mi wogóle nie smakowało, nie lubię takich połączeń...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wianek! niby prosty ale ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ból uszkadzania sprzętu elektronicznego, córcia roztrzaskała mi tablet... Ale nie ma tego złego, wymęczyłam u Męża nowy tel :-D
    A wianek cudowny, choć brązy to zdecydowanie nie moje kolory. Ale czekoladę kocham miłością wieczną :-*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, ta wstążka robi świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty? Pracochłonny i wypracowany!Super jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, elegancki wianek. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wianek, na pewno pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wianek idealny do powieszenia na drzwi pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  12. oj żeby był taki prosty, ja tak nie umiem :-O : )

    OdpowiedzUsuń
  13. W papierowej wiklinie poniosłam klęskę nic mi nie wychodziło ale podziwiam osoby , które robią w tej technice cudeńka ... sliczna praca . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy wianuszek, wygląda bardzo dekoracyjnie. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek,fajny stroik świąteczny z niego można zrobić.pozdrawiam zapraszam na moje drugie urodziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wianek :) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania :) Pozdrawiam ciieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny wianek :) Fajnie, delikatnie ozdobiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak to jest jak sie chłepce kawę nad sprzętem!
    ważne, że komputerek przeżył ;-)

    a wianuszek podziwiam, fajny obwarzanek :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny i śliczny wianek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowicie wygląda ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny:) podziwiam umiejętność plecenia z papierowej wikliny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wypleciony, taki równiutki :)
    I ten sympatyczny kolor.
    Mam nadzieję, że wszelakie problemy z komputerem to już mglista przeszłość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciasteczko do schrupania, cudny

    OdpowiedzUsuń
  24. wianek ładny, ale jak dla mnie trochę za skromny

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy wianuszek! Fajnie że wypoczynek sie udał, nawet z małym wypadkiem, ale wspomnienia zostaną.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak uwiłaś ten piękny wianuszek. Ale budzi we mnie zachwyt:) Bo ja kocham wszelkie wianki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Superowa robota! Zachwycam się tą techniką:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny wianek! Tak inaczej ozdobiony, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)