Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 26 listopada 2015

Prywatna wymianka z Izą:)

Witajcie:)
Klawiatury po zalaniu niestety nie udało się naprawić:( a ta która pełni funkcje zastępczej wymaga duużo cierpliwości i siły. Dlatego choć mam w zanadrzu kilka prac i efektów wymianek do pokazania, posty u mnie ukazują się rzadko. Nie mam cierpliwości do pisania;/ a wrzucanie samych fotek jakoś mnie nie odpowiada. Zawsze musi być kilka zdań:)
Dziś jednak się zmobilizowałam i taaaa daaaaam:D jest post:)
Choć pogoda nie sprzyja to obfociłam wszystko co od Izy dostałam i chciałabym Wam się w tym pochwalić. A jest czym:D
Jak otwierałam paczkę od Izy to, aż zaniemówiłam. Nie dość, że dostałam piękne haftowane woreczki i filiżankę to jeszcze mnóstwo przydasi:D trochę mnie się nawet głupio zrobiło, bo moja paczka taka skromna się wydała. Obawami podzieliłam się z Izą, która szybko rozwiała moje wątpliwości. Zapewniła, że także jest bardzo zadowolona z tego co znalazła w paczce i w ogóle nie ma takich odczuć (że mała paczka) jak ja. Ulżyło mi strasznie i bardzo się cieszę, że obie jesteśmy tak samo zadowolona z naszej pierwszej, ale nie ostatniej, wymianki:)

Serdecznie Was zapraszam na blog Krzyżykowy świat, który Iza prowadzi:) Tam zobaczycie więcej cudowności jakie Ona wykonuje 


Koniec gadania:P Czas pochwalić się tym co dostałam od Izy:)

Mnóstwo przydasi:D






 Ta filiżanka zostanie umieszczona w ramce i powieszona w kuchni :)
 Przecudne woreczki z haftem:)



A oto co ja wysłałam do Izy:)

Swoją drogą to ten koszyczek cieszy się wśród Was największym zainteresowaniem i powodzeniem:)
Iza również o taki poprosiła:)



Obowiązkowo różyczki- główny temat moich ostatnich wymianek;)
Oraz kilka przydasi

Iza poprosiła mnie również o choinkę dla swojego Dziecka do szkoły


Jeszcze raz Iza bardzo serdecznie Ci dziękuję za naszą wymiankę!!! :)

W kolejnych postach pokażę Wam co dostałam na wcześniejszych wymiankach:)

6 komentarzy:

  1. takie wymianki są świetne,
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, ja jestem bardzo zachwycona naszą wymianką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wymianka. Po obu stronach piękne prezenty :* Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)