Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dawno, dawno temu... czyli relacja z wymianki z Anią Żoń

Witajcie:)
Jak Wam minęły święta?:)
Jeśli byliście kiedyś na blogu Ani to z pewnością zauważyliście jakie cuda tworzy ma szydełku, a jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie na Jej BLOG:) 
To właśnie te cuda sprawiły, że  postanowiłam napisać do Ani w sprawie wymianki, na co Ona chętnie przystała:)

Oto efekty naszej pierwszej, nie ostatniej;), prywatnej wymianki

To ja dostałam od Ani:)
Komin z czapką w kolorze zielonym:
 

 Trochę przydasi:

Były jeszcze herbatki i cukierki, ale.. nie doczekały na zdjęcie:P 

A to ja wysłałam do Ani zgodnie z jej życzeniem kwadratowe zielone koszyczki z pomarańczowymi dodatkami. Dodatkowo wysłałam filiżankę w tym samym kolorze:)



Aniu bardzo Ci dziękuję za naszą wymiankę:)

9 komentarzy:

  1. Kosze już podziwiałam u Ciebie wcześniej - cudne są. A komin piękny :) zazdroszczę Ci. Świetna wymianka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymianka;-) te kwiatki przy koszyczkach jakie idealne;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty sobie wysłałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, bardzo fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne jest ,aby obie strony były zadowolone z wymianki :)
    Dostałaś cudowności ,zazdroszczę szczególnie tego koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy przygotowałyście dla siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze lubię ogladać zdjęcia z wymianek :)

    Szczęśliwego Nowego Roku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fantastyczna wymianka się odbyła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)