Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 1 grudnia 2015

Mini konkurs u Marzenki

Witajcie :)
Jakiś czas temu Marzenka z bloga Sutaszowe cuda... i nie tylko ogłosiła u siebie mini konkurs. Chodziło o to, by w komentarzach napisać jakie naszym zdaniem będzie najlepsze połączenie z szarym kolorem i to jakoś ciekawie przedstawić. Ja oczywiście postawiłam na połączenie z zielenią:) Najlepszy pomysł miał wygrać, a jako nagroda było biżu w tym kolorze:) Zgłosiły się łącznie 4 osoby, a Marzenka postanowiła nagrodzić wszystkie :) Cudowna Kobieta:)
Wszystkich serdecznie zapraszam na blog Marzenki:) Tworzy ona CUDA, w których można się zakochać:)

Zobaczcie co dostałam:)
Niestety fotka nie oddaje w pełni urody tego cudownego kompletu 


Prawda, że piękne połączenie kolorów:)

3 komentarze:

  1. Piękne, wg mnie najlepsze połączenie to szary i zółty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik dostałaś :*
    Marzenka ma wielkie serducho, że nagrodzila nas wszystkie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudowny prezent otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)