Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 30 grudnia 2015

Niespodziwane prezenty:)

Witajcie:)
Przed świętami postanowiłam wysłać drobny prezent mikołajkowy do Ani z bloga biżuteria i rękodzieło
Z posta na Jej blogu wywnioskowałam, że sprawiłam Jej tym bardzo miłą niespodziankę, co mnie bardzo cieszy:)
Nie spodziewałam się jednak, że dzień przed Wigilią i do mnie od Ani przyjdzie Mikołaj:)

Ja wysłałam do Ani choinkę, filiżankę i trochę przydasi:)




Ja od Ani dostałam serce, bombki, filcowe ptaszki i przydasie:)




Aniu bardzo Ci dziękuję za prezenty:)

Wszystkich zapraszam na moje CANDY:)

9 komentarzy:

  1. Jak widać udana prezentowa wymianka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentów od Ciebie bronię - przed moją koteczką Tasią - prawie jak Kmicic klasztoru w Częstochowie.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka prezentowa udana :)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka prezentowa udana :)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. i właśnie dlatego życie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka. :) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało że radość jak się komuś sprawi niespodziankę, to jeszcze z niespodzianki tyle radości :):-) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wspaniałe prezenty przygotowałaś i sama również piękne otrzymałaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze są takie niespodziewane prezenty:) bardzo ładne rzeczy przygotowałyście, wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)