Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 2 grudnia 2015

Ogromnie miła niespodzianka:)

Witajcie:)
Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, której się nie spodziewałam ( he he tak to już bywa z niespodziankami :P)
Przed chwileczką Pan Listonosz zostawił paczuszkę dla mnie od Ani z bloga Biżuteria i rękodzieło, a że nie umawiałyśmy się na żadną wymiankę to niczego się nie spodziewałam. Po otworzeniu paczki wszystko się wyjaśniło, to był imieninowy prezent (imieniny miałam wczoraj:)). Kochana bardzo bardzo serdecznie Ci dziękuję za te cudowne wspaniałości, które znalazłam w paczuszce:)
Sami zobaczcie jakie super prezenty :) Piękna ręczni wykonana kartka:) Kalendarz jest niesamowity!!:) Bombka zaraz zawiśnie, póki co na haczyku, a później na choince:) Dzięki Ani będę mogła sama zrobić dla siebie filcowe bombki-gwiazdki. Nie zapominała także o garści przydasi:)

Cała zawartość paczki :)

Przecudna kartka:)

Kalendarz z najpiękniejszymi miastami: Polski)

Aniu jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję za prezent i niespodziankę:)
A Was zapraszam do odwiedzenia Ani bloga:)

9 komentarzy:

  1. Natalko przyjmij proszę spóźnione lecz szczere życzenia imieninowe. Dużo zdrówka, radości spełnienia marzeń i weny twórczej. Piękny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przesyłam spóźnione życzenia- spełnienia marzeń, i dużo uśmiechu każdego dnia. Piękne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. o :) to wszystkiego najlepszego i nie będę zazdrościć prezentu skoro to prezent imieninowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić niespodzianki :-) Kalendarz taki, jaki wpadł Ci w oko po tym jak zainteresowałaś się rozdawajką na moim drugim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione , ale szczere- buziaki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś.Spóźnione ale najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że późno to jednak szczerze życzę, aby spełniło się wszystko o czym marzysz:)
    Śliczne niespodziewane rzeczy otrzymałaś z tej okazji:)) to bardzo miło z Ani strony:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)